"TEMAN" bukan bermaksud rakan, sahabat atau kawan tetapi ia adalah ganti nama diri seperti saya, aku atau hamba. Penggunaannya kerana "Teman" boleh dijadikan rakan, sahabat atau kawan untuk anda semua.

Friday, March 7, 2008

Teman dan Lawak PRU 12

Esok hari mengundi seluruh malaysia.....
Dalam bahasa mudah.....
Pilihanraya Umum ke 12 untuk Malaysia.....
Teman bukan bias kepada mana² parti politik.....
Cuma teman nak cerita pada korang sume lawak yg teman baca ni....



Cerita bermula apabila Pak Lah dan Sammy Vellu menaiki helikopter bersama untuk melawat kawasan palimennyer.
Semasa di dalam helikopter mereka bersembang....


Pak Lah : U know arrr Sammy....if I buang 2 keping wang Rm100 dari atas ni....sure ada 2
rakyat Malaysia yg happy Perdana Menteri mereka sedekah wang.

Sammy Vellu : Ayoyo Pak lah.....kalau saya buang 200 keping wang Rm 1.....ada 200 orang yang akan gembira tau....sure saya punyer majoriti lagi banyak....

Apabila terdengar percakapan mereka, juruterbang yang membawa helikopter itu turut menyampuk......

Juruterbang : Kalo saya buang 2 orang penumpang dalam heli saya ni....pasti ada 27 juta rakyat Malaysia yang lagi happy......



Lu pikir la sendiri.....

Selamat mengundi.......

2 dah post, Teman tak larang nak cakap:

hakir rahman said...

samy vellu dh kene campak kuar dk heli. asal tak campak KJ skali.haha

Teman said...

hehehe.....Kj pakai parachute.....campak pun diorang pos parachute kat dia.....