"TEMAN" bukan bermaksud rakan, sahabat atau kawan tetapi ia adalah ganti nama diri seperti saya, aku atau hamba. Penggunaannya kerana "Teman" boleh dijadikan rakan, sahabat atau kawan untuk anda semua.

Sunday, August 31, 2008

Teman dan Ramadhan

Bukan Ikhwan Ramadhan yer....dia tak masuk book....dan kawe dok kenal dio...kucing kurap mana dok tau...erk....


Ramadhan datang lagi.....
Entry ini hanya untuk mengingatkan kita sesama umat Islam yg akan menyambut Ramadhan....

Die tinggalkan pesan buat aku dan korang semua. Salam Ramadhan!

Setan_gofriend........

Selamat tinggal kengkawan...jangan sedih..aku cuti sebulan jer...
sepeninggalan aku pandai-pandailah bawak diri .. ikutlah nafsu seperti yang aku tarbiyah selama ni.


Pesanan aku : Selamat menyambut Ramadhan...makanlah banyak-banyak bila berbuka, rokok jangan tinggal, mengumpatlah banyak-banyak nanti mulut tak de kerja pulak, janganlah banyak baca Quran & berzikir dan sembahyang tarawih nanti jadi orang alim susah nak berkawan dengan aku balik...lain-lain hal sendiri mahu ingat.
Jumpa lagi di bulan Syawal..
Maaf Zahir Batin.. Hii..hi....hi..





4 dah post, Teman tak larang nak cakap:

Anonymous said...

makanlah banyak-banyak bila berbuka = tuan punye blog...rokok jangan tinggal = tuan punye blog..mengumpatlah manyak2 = tuan punye blog..moralnya..sila stopkan sume tu x kire bulan poser ke bulan x poser.. :D

Teman said...

InsyaAllah jika begitu la kiranya....tak perlu la tuan punyer blog datang kl untuk mengelakkan makan banyak di kl nanti...

Anonymous said...

erk..mane buleyyyyyy...dah janji..waaaa...

Teman said...

hahahaha..tau cuak....so nak suh datang ker tak?