"TEMAN" bukan bermaksud rakan, sahabat atau kawan tetapi ia adalah ganti nama diri seperti saya, aku atau hamba. Penggunaannya kerana "Teman" boleh dijadikan rakan, sahabat atau kawan untuk anda semua.

Monday, January 21, 2008

Teman dan Kekasih Hatinya

Ini adalah satu entry permintaan dari seorang peminat. (Ya Allah kenapa teman bleh jumpa wanita macam ni???) Dengar cerita sudah mempunyai seorang kekasih hati tetapi hati nya masih mengenang kekasih lamanya (mungkin selama² nya). Hatinya masih tetap utuh dan cinta nya mungkin hanya untuk kekasih lama nya itu.

Maka disini dia minta teman menyampaikan hasrat hatinya untuk memberitahu seluruh dunia; ya mungkin kekasih hatinya itu juga baca blog teman, yang dia masih mencintai kekasih nya itu. Malah setiap hari dia, even lately dia hampir gila mengenangkan kekasih nya itu. Tak cukup tido hanya ingin melihat kekasih nya itu. Sanggup berhabis duit hanya untuk melihat kekasihnya itu.

Malah hari ini, dekat 5 kali dia mengingatkan teman untuk menulis cerita tentang hasrat hatinya ini. Berulang kali dia bertanya perihal entry ini. Maka untuk tidak menghampakan hasrat hatinya, teman buatkan juga entry ini hanya untuk dia.

Oppss...jangan le anda semua terkejut. Dia hanyalah wanita biasa. Malah ketinggian nya juga tidak mencukupi. Berat badannya juga tidak mempunyai angka besar ( cukup besar bagi dia) tetapi hasrat hati dia terlalu besar. Malah lebih besar dari segala nya.

Maka disini teman, Mior Mohd. Shahriman menulis entry ini khas buat Cik Azura Alias bagi menyampaikan hasrat hatinya. Semoga dengan entry yang tak seberapa ini dapatlah menghilangkan kerinduan cik terhadap kekasih² cik itu, dan mungkin juga seluruh dunia dapatlah mengetahui betapa mendalamnya cinta cik terhadap dia.








Chaloh².....adios amigos.


P/s : Ader lagi tak katil kosong kat spital Tg. Rambutan tu?????

7 dah post, Teman tak larang nak cakap:

zura lias said...

erkkk...x puas atie lg..kenape letak gambar tu?gambar tu x nampak jelas..camne kalo lee joon ki..ekin cheng merayau kt sinie..diorg x dpt tgk clear..peluang boleh terjejas..hahhahahahaa...

Teman said...

Untuk:

Zura Lias ---->

Pueh hati???

Anonymous said...

muahahahahaha....elok sgt la tue....pakcik xde kekasih hati maya ker?...mcm cik zura kite nie?

amcek said...

sebenarnya ini adalah satu penyakit. virus!

dan virus ini telah dikesan di kawasan rumah saya juga! tapi, kebiasaannya penghidapnya adalah perempuan. oh, kakak aku (maksudkan YANG ek, bukan cik Zura)...malangnya.....

Teman said...

Untuk :

Mrs. Azhari --->

kekasih hati maya??? takmo ler...maya karin nak le.....lama dah dia tak tepon teman...aper ler kabornyer dia...


Amcek --->

BOleh kah vireus itu dibunuh??dibuang atau di quarantin kan?? pakai anti virus aper yg terbaik ek......


p/s : aku pun dah giler ghope deme juger...

Anonymous said...

hahahhaa....percintaan alam siber..

tra

Teman said...

Untuk :

Tra -->

Itu ler cik Azura Alias....perasan dia terlebih....